Lördag 25 Juli 2015

Hej på er de va ett tag sen nu har haft annat i tankarna o fokuserat på allt runt omkring mig som händer och sker. På måndag börjar jag sommarjobba :). För några dagar sen kom ja hem från semestern o den har väl vart si så där tråkigt när man blir äldre o inte finns nått o göra så åkte hem lite tidigare innan mamma o pappa så va me min pojke o hade mycket roligare och mår bätte när ja e me han. Ja har funderat ett bra tag vrf finns alkohol för de e ju beroende fram kallande o de har ja märkt på en del folk sm ja inte nämner vid namn men men skit samma hoppas alla har haft de bra medans ja tagit en liten paus, hoppas de blir bättre väder nu har verkligen vart en svensk sommar me bara massa regn o blåst men vart är solen tro? snart börjar man sista året på gymnasiet o de ska bli så sjukt gött o gå sista året äntligen tiden har verkligen runnit i väg vart har tiden tagit vägen? känns som i går typ ja började gymasiet men snart är skol tiden slut o de ska bli gött o bli vuxen o få jobb m.m. Men ska ta o kolla på tv:n eller nått hitta på nått me min pojke :) ni får ha de så bra så länge så hörs vi :)  ha de bra alla :) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0