Söndag 5 januari 2014

Hej på er idag har jag städat och gjort i ordning och sen så ringde några kompisar till mig och frågade om jag ville hänga me och cykla då s gjorde vi de och sen va vi i stan lite och sen åkte vi hem till en och vämde oss och sen cyklade vi hem i regnet och blev piss blöt men nu har man börjat torka :) och bli varm igen kommer nog ha världens träningsverk i morgon och snart börjar vi skolan igen :( orkar inte men då får man träffa sina underbara klass kompisar. Och i går va vi på ikea och handlade lite saker och sen gick vi in på A6 och kollade hittade inte så mycket men en idrotts väska som man kan ha till skolan. Men men ska nog lägga mig tidigt så man kan sov när man ska upp till skolan igen :) 
 
igår uppdaterade jag min mobil och den blev helt konstig men jaja de får väl gå 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0