Långfredag 18 April 2014

Godmorgon på er idag är ja sjukt seg efter att vart vaken till 3:30 och sen sov tills 10:00 för min kompis mamma skulle komma lite senare, men vi hade kul inatt iallafall 😝 de va jätte roligt 😊 men igår gjorde jag inte så mycket städade mitt rum och gjorde det fint men på kvällen så hade min kompis med sig cider och den ställde vi under min säng och ja råka sparka till den så allt hamnade under min ny städade säng så de är klibbigt under 😝men men sånt händer vi hade kul en bra stund och dessutom hade vi nått att göra också 😊 va inte så mycket ute i går för de blåste som bara den så va mest inne 😊 idag vet ja inte va ja ska göra bara ta de lugnt och vila 😊 är ju skola snart igen vill ha sommarlov så man kan slippa skolan ett bra tag och så man kan vara fri från skiten 😊 och slippa gå upp så tidigt 😊 eller va tycker ni? 😊 men men nu ska ja hitta på nått men vad vet ja inte 😝 Glad påsk på er och ha en underbar påsk 

Min och min kompis god saker från igår 😝❤️



Mina choklad kaniner ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0